KDE2, KDE3: przecież to bez sensu!

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 22 Lip 2002, 22:55:46 CEST

On Mon, 22 Jul 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> [..]

> Inaczej .. jak ty sam widzisz przeciągnięcie jeszcze puszczenai 1.0 na
> czas niezbędny do zrzucenai KDE z DEVEL na HEAD ? ile Twoim zdaniem to
> może zajać ?

przerzucenie? Moment :))
Samo KDE jest niemal-gotowe. ankry miał przejrzeć zasoby i18n, tyle, że
teraz jest zajęty perlem jeszcze.
IMHO należy udostępnić możliwość budowania na builderach rzeczy dla qt2 i
wprowadzić qt2 jako zasób compat. To bardzo ładnie w kupie chodzi.
Znam twoje argumenty o pojedynczych zestawach bibliotek, ale ja osobiście
nie chciałbym stracić takiego programu jak qcad. To tak dla przykładu.

Czyli qt2-devel powinno zmienić IMHO lokalizację nagłówków. Żeby dało się
jednak na upartego takiej aplikacji użyć i ją skompilować.

> Mi się wydaje że jak się sprężyć to nawet i kilka dni o ile to co jest na
> DEVEL rzeczywiście jest już w miae gootowe.

IMHO one naprawdę są gotowe. Michał odwalił nad tymi zasobami kawał
naprawdę świetnej roboty... To spokojnie można przerzucić na HEAD i dalej
się z tym bawić. Szczególnie, że arts z KDE2 są ciągle dziurawe...
I przy KDE2 nikt już prawie nic nie robi.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...