KDE2, KDE3: przecież to bez sensu!

Pon, 22 Lip 2002, 22:59:47 CEST

On Mon, 22 Jul 2002, Blues wrote:

> przerzucenie? Moment :))
> Samo KDE jest niemal-gotowe. ankry miał przejrzeć zasoby i18n, tyle, że
> teraz jest zajęty perlem jeszcze.

perl sie praktycznie skończył. Zostały niedobitki. To co w tej chwili jest
w .chk jest zwiazane z nie puszczniem pzrezemnie jeszcze zasobów jakie
zrobił Radek. Zostało kilka innych drobiazgów ale generalnei jest dużo
lepiej niż nbyło.

> IMHO należy udostępnić możliwość budowania na builderach rzeczy dla qt2 i
> wprowadzić qt2 jako zasób compat. To bardzo ładnie w kupie chodzi.

.. po zrobieniu pakietów KDE 3. Chciałbym skrócić całą sprawę jeżeli
już poprzez budowanie na czysto w środowisku tylko qt3/kde3. Tak IMHO
byłoby szybciej do komentu kiedy byłby gotowy komplet wszystkich zasobów
gotowy już do choć pierwszego testu. W miedzyczasie mozanby próbować
kombinować jak roziwązać back compat. OK ?

> Znam twoje argumenty o pojedynczych zestawach bibliotek, ale ja osobiście
> nie chciałbym stracić takiego programu jak qcad. To tak dla przykładu.

Nikt naprawdę nie pracuje nad wersją po KDE3 ? nawet snapa nie ma ? :_>