KDE2, KDE3: przecież to bez sensu!

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 23 Lip 2002, 00:00:33 CEST

On Mon, 22 Jul 2002, Blues wrote:
> List wysłany - zobaczymy co powiedzą.

Oto odpowiedź. IMHO bardzo logiczna. I niestety wielu będzie podchodziła
do sprawy tak jak ten człowiek. Pozostaje się pogodzić z tym, że qt2
będzie musiało przez pewien czas jeszcze przeżyć.

> My question is: do you want to port your aplication to new libraries?

No, sorry. Qt 3 is not an option since it's not available for
Windows for free and I don't want to split the code.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...