KDE2, KDE3: przecież to bez sensu!

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Pon, 22 Lip 2002, 23:50:58 CEST

On Mon, Jul 22, 2002 at 10:12:29PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Widze że są pewne kłopoty ..
> Arek na ircu gada o gcc 3. Ty o KDE 3.
> Obydwoje coś wiecie. Coś robicie. Ani jeden pary z ust nie puści i myśli
> że dla reszty wszystko jest zupełnie oczywiste :>
Przepraszam, ale nie rozumiem. Właśnie napisałem o co chodzi...? Co
jeszcze miałbym zrobić?

> Może w takim razie zaczniemy wogóle romawiać ?
Napisz czego oczekujesz...

> Co do KDE3 to rozmawiałem z tym jak na razie tylko z blusem. Mówiłem o tym
> żeby robił odpowienie testy i zestawienia tego co chodzi, a co nie chodzi.
> Tu jest pełna współpraca i to ze strony takich osób jak on i z takim
> własnie podejściem oczekuję sygnałów. Pisanie w takim stylu jak to
Mam spadać...?

> zacząłeś nie ma sensu .. wogóle.
Udeżył mnie bezsens dystrybuowanie KDE-2. Chciałem się tym podzielić,
sprawdzić czy może o czymś nie wiem. Ja już się przyzwyczaiłem do tego
że KDE mam na -r DEVEL, że sam je sobie buduję. A dzisiaj dotarło do
mnie że to jest bez sensu.

> Chcesz zniany ? to zacznij o tym rozmawiać. Pokaż co trzeba zrobić ..
> wprowaź resztę osób w temat. Co jest niegotowe, co wymaga dokończenia ..
> itd.
Nie jestem w stanie sam przetestować wszystkich pakietów... Z mojego
punktu widzenia nie ma przeszkód... napisałem po to, żeby się dowiedzieć
czy są takie, których nie widzę.
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--