KDE2, KDE3: przecież to bez sensu!

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 23 Lip 2002, 02:00:27 CEST

On Mon, 22 Jul 2002, Michal Kochanowicz wrote:
> Nie pomyślałem. To faktycznie załatwi sprawę. Patchowanie powinno być
> trywialne, albo wogóle wystarczy zmodyfikować CXXFLAGS.

Zrobisz w DEVEL taką paczkę na specu qt2?

> Mogłbyś podać nazwy? Ja nie nie trafiłem na nic, ale używam tylko kilku
> programów...

XqMixer         - to chyba na śmieci? /opt/ ???
dbdesigner
kalamaris       - ac/am
kdiff2
xmms-kde
webamker	- tu problemy sa ogólnie z budowaniem
uml
pikview
kxicq2		- nie lubi am - to co mamy to antyk
kwintv		- nie lubi am
kuickshow
ksiemens
kreatecd
krabber
kpackviewer	- czy to da się używać? gdzieś przewędrowało?
knewmail	- projekt niekontynuowany - u nas też nie skończony chyba
kmysqladmin
klyx		- to co mamy wymaga jeszcze qt <2 !!!! jest nowsze? jak
		nie to won!
kicq		- brak devela u nas... i nie rozwijane
khotkeys
keasycd

NIE, ale jest nowa wersja:
-----------
boson		- nowsza wersja, tak mi się o oczy obiło...
geheimnis       - jest wersja KDE3 (brak ktmainwindow.h)
kbabel          - jest nowa wersja (w kdesdk?)
kbear
quanta		- ac/am (autor zaleca downgrade ac/am :) ) - tylko w cvs
pixieplus-kde2	- chyba nazwe trzebaby zmienić...? ac/am
kwebget
kweather	-  czy tego nie ma czasem w którymś kde* ??
kvirc
ktouch		- w kdeedu teraz
ktail		- port na KDE3
ksetiwatch
krecord		- min 1.10
kpackage	- w kdeadmin
komba2		- wersja KDE3
kmatplot	- wersja qt-only i problemy z am...
kdirstat	- wersja KDE3

Niewiele, ale niedużo przy tym siedziałem.
Ogromna ilość (jeżeli nie prawie wszystkie) aplikacje KDE(2|3) mają
problemy z obsługą nowych ac/am. I nie mają w planie się ich pozbyć.
Zalecają używać starszych ac/am

Dla kontrastu lista rzeczy, które mi się przebudowały:
flash
kadu
gg
koffice
knsbookmark	- no, prawie się buduje - na install wypada :)

Zaznaczam, że nie korzystałem z branchy i jeżeli coś gdzieś siedzi w nich
to... po prostu nie wiem o tym :)

> Nie, spróbuje znaleźć. Bardzo by mnie interesowała natomiast lista
> rzeczy, które są *używane* a nie będą działać bez kdelibs-2.2.2.

Hmmm... no to też jest dobre pytanie.

> Nie mam pojęcia. Naprawdę :( Jeśli wymienisz nazwy, będę coś wiedział.
> Teraz z mojego punktu widzenia nie ma przeszkód... chętnie się dowiem
> jakie są...

To dobre podejście :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...