KDE2, KDE3: przecież to bez sensu!

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Pon, 22 Lip 2002, 23:25:31 CEST

On Mon, Jul 22, 2002 at 10:45:17PM +0200, Blues wrote:
> Ja myślę, że problem lokalizacji nagłówków i konfliktu można rozwiązać
> także - po prostu przerzucić je do katalogu qt2 zamiast qt. Aplikacje,
> które nie powinny być wyrzucone, a nie ma ich na qt-3 można
> przebudować/poprawić w ten sposób.
Nie pomyślałem. To faktycznie załatwi sprawę. Patchowanie powinno być
trywialne, albo wogóle wystarczy zmodyfikować CXXFLAGS.

> patrz wyżej - IMHO można mieć 2 zestawy nagłówków.
> Bardziej martwią mnie programy, które wymagają kde2-libs. Tej biblioteki
> równolegle na pewno nie będziemy dostarczać, bo to szaleństwo IMHO trochę.
> I tu będzie najwięcej "strat". Nie wiem jeszcze dokładnie ile. Niewiele
> rzeczy próbowałem, ale ok połowa wstępnie mi wyszła...
Mogłbyś podać nazwy? Ja nie nie trafiłem na nic, ale używam tylko kilku
programów...

> Trzeba po prostu sprawdzić: co się buduje z KDE3/qt3, co ma wersje
> KDE3/qt3, co się nie buduje. W przypadku ostatniej kategorii mogą
> wychodzić bardzo poważne aplikacje.
> Co do aplikacji czysto-qt - zestawienie pełne wysyłałem już. Jakby co mogę
> jeszcze podesłać raz.
Nie, spróbuje znaleźć. Bardzo by mnie interesowała natomiast lista
rzeczy, które są *używane* a nie będą działać bez kdelibs-2.2.2.

> Tylko, że to jest poważne zawirowanie na samym finiszu... Wiesz dobrze ile
> jest tych aplikacji.
Nie mam pojęcia. Naprawdę :( Jeśli wymienisz nazwy, będę coś wiedział.
Teraz z mojego punktu widzenia nie ma przeszkód... chętnie się dowiem
jakie są...
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--