nowy uz.ytkownik - refleksje

Marcin Nowak nowy w wesola.3.pl
Wto, 23 Lip 2002, 09:48:34 CEST

Witam !

ostatnio za namowa; kolegi zainstalowa?em sobie PLD :P
zadecydowa? fakt istnienia gdzies' tam w zas'wiatach KDE 3

no ale moz.e po kolei...

instalator nie jest graficzny...

wiem wiem szybkos'ci itd ale mamy 2002 rok i instalator tez. moz.e
wygla;dac' przyzwoicie

do dzia?ania tego obecnego jedyne co sie moge przyczepic' to wybieranie
partycji na dysku
brakuje mi wyboru z jakiejs' listy rodzaju partycji...

skad mam wiedziec' co tam nawsadzalis'cie do dystrybucji..

no dobra zainstalowa?o sie;... podnios?o fajnie.. nie ma X-ow

no to poldek (o nim pozniej) i instalujemy dorzucilem pakiet a tu dupa
nie dzia?a trzba konfigurowac' samemu ?

ale jak to ? ja sie; pytam

wie;kszos'c' dystrybucji radzi sobie z tym lepiej lub gorzej ale zawsze
na dzien'dobry moz.na pomachac' myszka;

uuuuu duz.y minus za te X gdyby nie kolega wykrzykuja;cy s?owa na k i
odbieraja;cy mi klawiature pld posz?o by w kosz...

no dobra zainstalowa?em te KDE i od tego momentu sama miodnos'c'...

poldek jest niesamowity tym bardziej z.e mam szybkie ?a;cze... (byc'
moz.e brakuje mu interfacu graficznego ale nie od razu cos' tam zbudowano)

Tylko dlaczego KDE 3 nie jest w wersji 1.0 ? (w?as'nie x miesie;cy temu
widzia?em zapowiedz' 1.0 i nic... :P )))
mys'le z.e nie moz.na wydac' czegos' co jest przeterminowane...
tak jak stare konserwy czy nieaktualna gazeta...
to z.e release 1.0 sie opóz'nia musi pocia;gac' ze soba; zmiany bo jak
tak dalej pójdzie to pld w wersji 1.0 owszem zostanie wydane
ale ludzie powiedza... e ci maja stare pakiety.. a ja pld zainstalowa?em
w?as'nie dla s'wiez.ych pakietów
(przyklad apache tu juz. mamy 1.3.26 w mandraku polatali 1.3.2iles' tam
i olali sprawe ja nie chce ?atanego oprogramowania tylko s'wiez.utkie
jak bu?eczki wersje)

no dobra pogada?em sobie....

od czasu do czasu jak mnie cos' wkurzy w tym PLD to wam podes'le bo jest
to teraz moja workstacja w pracy

pozdrawiam Marcin