nowy uz.ytkownik - refleksje

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 23 Lip 2002, 11:03:39 CEST

On Tue, 23 Jul 2002, Marcin Nowak wrote:
> ostatnio za namowa; kolegi zainstalowa?em sobie PLD :P
> zadecydowa? fakt istnienia gdzies' tam w zas'wiatach KDE 3
>
> no ale moz.e po kolei...
>
> instalator nie jest graficzny...
> wiem wiem szybkos'ci itd ale mamy 2002 rok i instalator tez. moz.e
> wygla;dac' przyzwoicie

Zrób ;P
Jakoś nie ma chętnego do tego.
Kiedyś dzimi się zabierał, ale pad dysku wszystko mu pożarł...

> do dzia?ania tego obecnego jedyne co sie moge przyczepic' to wybieranie
> partycji na dysku
> brakuje mi wyboru z jakiejs' listy rodzaju partycji...

tzn? Można jaśniej?

> skad mam wiedziec' co tam nawsadzalis'cie do dystrybucji..

Są listy pakietów do wyboru.

> no dobra zainstalowa?o sie;... podnios?o fajnie.. nie ma X-ow

Bo wybrałeś zły zestaw pakietów.

> no to poldek (o nim pozniej) i instalujemy dorzucilem pakiet a tu dupa
> nie dzia?a trzba konfigurowac' samemu ?

ROTFL! :)
nooo - trzeba :)

> ale jak to ? ja sie; pytam
> wie;kszos'c' dystrybucji radzi sobie z tym lepiej lub gorzej ale zawsze
> na dzien'dobry moz.na pomachac' myszka;

Nikomu się u nas nie chciało konfiguratora Xów zrobić. I nie wiem czy w
najbliższej przyszłości będzie się chciało. Jest dużo ciekawszych rzeczy
do roboty.

> uuuuu duz.y minus za te X gdyby nie kolega wykrzykuja;cy s?owa na k i
> odbieraja;cy mi klawiature pld posz?o by w kosz...
> no dobra zainstalowa?em te KDE i od tego momentu sama miodnos'c'...
> poldek jest niesamowity tym bardziej z.e mam szybkie ?a;cze... (byc'
> moz.e brakuje mu interfacu graficznego ale nie od razu cos' tam zbudowano)

chyba jest - pldup czy jakoś tak.

> Tylko dlaczego KDE 3 nie jest w wersji 1.0 ? (w?as'nie x miesie;cy temu
> widzia?em zapowiedz' 1.0 i nic... :P )))
> mys'le z.e nie moz.na wydac' czegos' co jest przeterminowane...
> tak jak stare konserwy czy nieaktualna gazeta...
> to z.e release 1.0 sie opóz'nia musi pocia;gac' ze soba; zmiany bo jak
> tak dalej pójdzie to pld w wersji 1.0 owszem zostanie wydane
> ale ludzie powiedza... e ci maja stare pakiety.. a ja pld zainstalowa?em
> w?as'nie dla s'wiez.ych pakietów

Dobra - to tak na kanwie dyskusji o KDE3 :)

> od czasu do czasu jak mnie cos' wkurzy w tym PLD to wam podes'le bo jest
> to teraz moja workstacja w pracy

raczej na pld-users podsyłaj takie rzeczy :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...