Nest - *wspólny* experyment (było Re: KDE2, KDE3: przecież to bez sensu!)

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Wto, 23 Lip 2002, 13:01:20 CEST

On Tue, Jul 23, 2002 at 12:43:43AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Jeszcz apropo tego co Arek ostanio robi. Zaczyna być to corac mnie znośne.
> Zaczyna powoływać się na to że w RH czy MDK są sterfy totalnego rowoju
> tylko .. nie zauważa że te strefy z kawałek zaczynają przechodzić na
> stable (całkowicie), a dodatkopwo jest to zgrane w czasie i przestrzeni z
> tym co się robi w reszcie dystrybucji. Nest zaczyna być coraz bardziej
> prywatnym eksperymentem Arka .. porostu od jakiegoś czasu jest zero
> koordynacji/rozmów na temat tego co można zrobić, co należy zrobić i jak
> to nalaży robić.
> [...]

Ja używam nesta na codzień. To czym staje się Ra jest dobre na
spokojne serwerki gdzie chce się mieć spokój a nie nowe dodatki, bez
którym nie mógłbym wykonywać mojej pracy w sposób efektywny lecz
próbowałbym wymyślać "koło na nowo".
Nest wcale nie jest prywatnym experymentem Arka lecz wspólnym
experymentem ludzi który robią coś dla utrzymania opinii o PLD jako
dystrybucji z nowymi rzeczami.
Ile jest na bugs.pld.org.pl błędów które dotyczą tylko nesta ? Bardzo
mało. Powiedziałbym, że tylko jeden (ImageMagick).
A czy z tych experymentów wychodzą rzeczy produkcyjne ?
Zerknij na php. Odsiedziało swoje w DEVEL zanim wywędrowało do HEAD.
Zerknij na GNOME2 czy KDE3.

Ja już nie mam ochoty rozwijać Ra. Po prostu nie używam go już. Jeśli
coś zrobię to będzie to do nesta, a opiekun stabilnej linii może sobie
to spokojnie przenosić do Ra jeśli uzna to za słuszne. Ja nie mam czasu
na testowanie w środowisku którego nie używam.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld-linux.org/