Nest - *wspólny* experyment ( było Re: KDE2, KDE3: przecież to bez sensu!)

Wto, 23 Lip 2002, 19:54:23 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Wybacz ale wyzywanie na innych że są głupcami bo nie potrafia mnapisać
> prosteg rogramu jest bełkodem :)
Nie przypominam sobie żebym wspominał coś o pisaniu programów.
Chodzi o to, że trzymanie się gcc2 (rmf stwierdził, że nie chcesz gcc3)
tylko dlatego, że ,,nie'', bądź z niewiedzy nt. gcc3 nazywam po imieniu
głupotą.

> Czy uważasz że powienem się pytać o to co próbujesz szykować ? Czy mzoę
> próbując cos robić nie powinieneś choćby sam o tym mówić ?
To co robię (i parę innych osób) widać na bierząco w announces z CVSu
dotyczących głównie branczy DEVEL, rpm-4_0_4, APACHE2, GCC31, a efekty
na ftp w drzewie dists/nest.

> Jeszcze raz powtrtórze bo najwidoczniej nie dotarło: robię sporo .. na
> tyle duże mogę nie miewć juz okazji żeby aktywnie uczestniczyć w Twoich
> próbach ale skoro robisz próby to powinieeś od czasu "od pomysłu" mocniej
> pzrechodzić "do przemysłu".
Byłem przekonany, że nie interesujesz się nestem. Cieszę się, że jest
inaczej. Opisałem z grubsza czym obecnie jest Nest. Możemy podyskutować
- co Cię konkretnie interesuje?

Zdaję sobie sprawę z tego, że to co jest obecnie w nest (i chodzi mi o rzeczy
typowo nestowe) to praca jedynie kilku osób, które w ten sposób nakreśliły
obecną zawartość nest (w postaci pakietów). Są jakieś niejasności
co do zawartości?

> Zdajesz się ignorować to wszystko czego nie widziałeś .. ? :>
Nie umiem ignorować czegoś o czym nie wiem.

> I to będzie pozytyw .. zważywszy na to że w zsadzie nie ma co czytać na
> ten temat.
Do czytania jest jedna linijka w ftpowym README, w której wyraźnie pisze,
że są to zasoby develowe. Zgadzam się, że są tacy co tego nie czytają.

> Znowu ten sam błąd co w przyadku Wojtka .. w metodzie.
Nie rozumiem.

> Nie jest off-topic.
Wątek dotyczył KDE3 ale już nie dotyczy :)

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr