KDE2, KDE3: przecież to bez sensu!

Wto, 23 Lip 2002, 15:19:49 CEST

On 23 Jul 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Przecież jest jasne, że nie jesteś kompetentny do rozmowy o kompilatorach
> (podobnie jak ja). Z tym, że ja czytam listę gcc i opieram się na opinii
> innych osób.

Kwestia w tym że nie próbiowałem się nawet na ten temat wypaowiadać :)

> Przeczytaj jeszcze raz ów ,,bełkot'' i daj znać jak zrozumiesz.

Wybacz ale wyzywanie na innych że są głupcami bo nie potrafia mnapisać
prosteg rogramu jest bełkodem :)

> I co z tego, że są?

No własnie. Co z tewgo .. bo sam wczoraj ten argument podnosiłeś jako
istotny :)

> Poza mną są ze dwie osoby (jedna napewno), która głębiej interesuje się
> nestem. Dlaczego nestem się nie interesujesz? Zero pytań od Ciebie
> dostałem w tym temacie (poza gcc3 o którym kiedyś była dysputa
> mała na irc).

Czy uważasz że powienem się pytać o to co próbujesz szykować ? Czy mzoę
próbując cos robić nie powinieneś choćby sam o tym mówić ?
Jeszcze raz powtrtórze bo najwidoczniej nie dotarło: robię sporo .. na
tyle duże mogę nie miewć juz okazji żeby aktywnie uczestniczyć w Twoich
próbach ale skoro robisz próby to powinieeś od czasu "od pomysłu" mocniej
pzrechodzić "do przemysłu".

> Niestety są ludzie co biorą co popadnie nie czytając nawet komunikatów
> wyświetlanych przez serwer FTP. Nie widziałem na listach, żeby Estończycy
> się skrażyli więc na złe mu to nie wyszło?

Zdajesz się ignorować to wszystko czego nie widziałeś .. ? :>

> Zanosi się na przeniesienie na innego hosta całego ftpowego nesta, Ty o tym
> wiesz, inni też już może wiedzą. To będzie trochę roboty ale cóż, przynajmniej
> ,,nie-czytającym'' ludziom się nie będzie myliło.

I to będzie pozytyw .. zważywszy na to że w zsadzie nie ma co czytać na
ten temat.

[..]
> To przyjdzie z czasem. Nie jestem w stanie ustabilizować tego w pojedynkę
> w krótkim czasie, a zwłaszcza teraz w wakacje kiedy to praktycznie mam wakacje
> i nic w nest nie robię. Artur nieco się tym zajmuje ale raczej również
> w niewielkim stopniu. Po 1.0 zasoby ludzkie same się powinny znaleźć
> bo przy 1.0.x/1.x raczej malutko będzie roboty + wszystko będzie musiało
> przejść przez dzimiego (IMO).

Znowu ten sam błąd co w przyadku Wojtka .. w metodzie.

> Heh, malekith Ci powiedział, żebyś patrzył po BuildRequires. Dla mnie
> wsytarczająca to była ,,wskazówka'' i stąd ocaml* są w nest :-)

> ps. [kawałek mocno off-topic no ale ...]

Nie jest off-topic. Czyklicznie wychodża na jaw pewne zreczy które są
wynikeim tego że o czymś się nie mówi.
Jeżeli przypadek Sergiuszem Cie nic w tej kwesti nie nauczył to pora
nawyższ zacząć podsumowywać  to co sie stało .. zakopać stare
emocjonalne animozje i zacząć działać racjonalnie.