Skrypt polspam.pl

Robert Osowiecki robson w golem.homelinux.net
Czw, 25 Lip 2002, 19:58:11 CEST

Wygląda na to, że repozytorium PLD jest jedynym miejscem, gdzie znajduje
się skrypt polspam.pl (tak przynajmniej twierdzi Google). Ponieważ
kiedyś przyłożyłem rękę do jego działania i znówn to zrobiłem po
ponownym uruchomieniu Polsmamu, przesyłam go tutaj aby ktoś go wrzucił
do CVS, gdyż kravietz chyba przestał się nim zajmować (w każdym razie
nie znalazłem żadnej wzmianki na jego stronie).

Pozdrawiam.