Motorola SURFboard

mcINEK mcinek-pld w wp.pl
Czw, 25 Lip 2002, 22:41:07 CEST

Witam.

Podejrzewam ze nie jestem jedynym uzytkownikiem wyzej wymienionego
modemu. Zapewne wiekszosc z Was podlacza go do karty sieciowej. Istnieje
jednak mozliwosc, z ktorej ja jestem zmuszony korzystac, tzn. podlaczenie go
przez
USB. I tu lezy pies pogrzebany, poniewaz w standardowym kernelu PLD
(IMHO jedynym na ktorym cala dytrybucja jakos chodzi) nie ma obslugi
tego urzadzenia. W jadrze 2.4 istnieje modul do niego o nazwie CDCEther.
Niestety, choc przerzucilem sie na 2.4 nie moge na nim stabilnie pracowac,
gdyz mam 'jakies' problemy z dyskiem twardym.

Prosilbym wiec osoby ktore maja wystarczajaca wiedze i umiejetnosci o
zainteresowanie sie udostepnieniem tego modulu rowniez w jadrze 2.2.
Nie wiem nawet czy jest to mozliwe, jednak jesli tak to mysle ze godne
jest to uwagi, gdyz napewno wiele osob laczy sie w ten sposob z internetem.

Pozdrawiam
mcINEK
mail:
mcinek w kamiworld.prv.pl