[pld-builder]: kompresowanie logów w mailach; check-files

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 26 Lip 2002, 17:36:03 CEST

On 26 Jul 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Mam już to zrobione tzn builder mailem będzie wysyłał skompresowane
> logi zmaiast tak jak było do tej pory czystym tekstem np:
[...]
> Działa to nieźle z tym, że fajnie by było gdyby MUA dekompresowały ten
> kawałek i go inlinowały zamiast pokazywać jako załącznik. Choć z drugiej
> strony...

IMHO aktualnie powinny powstać w takim razie 2 listy builderowe, do czasu,
kiedy MUA nie będą potrafiły w locie rozpakowywać. Rozumiem, że się
odpowiednimi poprawkami zajmiesz? ;)

good point

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...