[pld-builder]: kompresowanie logów w mailach; check-files

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Sob, 27 Lip 2002, 13:03:36 CEST

[[ Arkadiusz Miskiewicz <misiek w pld.org.pl> ]]:
> W emacs/gnus dla attachmenta typu text/plain jest taki fajny myk, że
> po wciśnięciu entera na tym załączniku tekst jest inlineowany.
> Chciałbym coś podobnego tylko bardziej generic, a nie gnus only.

Mutt to potrafi, tylko inaczej.  Jeśli typ załącznika jest w auto_view
i wiadomo, jak go obsłużyć (istnieje albo wewnętrzna przeglądarka,
albo wpis w mailcap z copiousoutput), załącznik zostanie inlineowany;
jeśli tylko pierwszy warunek jest spełniony, trzeba klepnąć `v' i enter
na wybranym załączniku (wtedy użyje wpisu bez copiousoutput).

> Obecnie text/x-bzip2 wypadło z gry (Jajcusiowy mail).

Myślałem, że zrobiłeś to celowo -- definicja własnego typu MIME.  Ale
fakt, zacytowane RFC wyraźnie zabraniają użycia text/* w tym momencie.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]