links (Re: [pld-builder]: kompresowanie logów w mailach; check-files)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 28 Lip 2002, 15:10:10 CEST

On Sat, Jul 27, 2002 at 11:47:45AM +0200, Jacek Konieczny wrote:

> W sumie racja. Bo jeszcze by mi mutt zaczął rozkompresowane tar.gz
> wyświetlać w treści wiadomości :-)
> Ale mimo wszystko uważam, że to powinno być w mime-types. Jak ktoś chce
> ściąga tar.gz, to znaczy że chce ściągnąć zgzipowanego tara, a nie po
> prostu tara. A jakby serwer przedstawił to jako tar zakodowany gzipem,
> to po ściągnięciu przeglądarka powinna to rozkodować i zapisać
> nieskompresowane. Jakoś niezbyt mi się to podoba.

A propos - niedawno ściągałem połatanym (e?)linksem jakiś plik .gz -
i mi go rozkompresował, w dodatku zapisując pod nazwą z .gz :/

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/