nowe ac/am (było Re: Głupie pytanie)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 29 Lip 2002, 00:32:49 CEST

ups, dopiero teraz zauważyłem, że to szło tylko na pld-kernel :/

----- Forwarded message from Jakub Bogusz <qboosh w pld.org.pl> -----

a propos nowych ac/am:
- wersje fileutils, textutils, sh-utils i gzipa dla nowych ac/am są na
  -rDEVEL. Widziałem, że ankty uaktualnił już textutils - ale lepiej
  użyć modyfikacji, które są na -rDEVEL, przede wszystkim patcha info -
  jako że dodatkowo zmienia coreutils na textutils (i podobnie patche
  info dla fileutils i sh-utils).
- patch ac25x dla pythona jest zbranchowany - trzeba wziąć ten z -rDEVEL
- z patcha tcl-ac25x trzeba wywalić ostatnią sekcję.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/