nowe ac/am (było Re: Głupie pytanie)

Pon, 29 Lip 2002, 13:36:41 CEST

On Mon, 29 Jul 2002, Jakub Bogusz wrote:

> ups, dopiero teraz zauważyłem, że to szło tylko na pld-kernel :/
>
> ----- Forwarded message from Jakub Bogusz <qboosh w pld.org.pl> -----
>
> a propos nowych ac/am:
> - wersje fileutils, textutils, sh-utils i gzipa dla nowych ac/am są na
>   -rDEVEL. Widziałem, że ankty uaktualnił już textutils - ale lepiej
>   użyć modyfikacji, które są na -rDEVEL, przede wszystkim patcha info -
>   jako że dodatkowo zmienia coreutils na textutils (i podobnie patche
>   info dla fileutils i sh-utils).
> - patch ac25x dla pythona jest zbranchowany - trzeba wziąć ten z -rDEVEL

OK. Czyli robimy merge tego na HEAD. Jak chcesz pomóc to prosiłbym wręcz
:)

> - z patcha tcl-ac25x trzeba wywalić ostatnią sekcję.

Czyli rozumiem, że to co zrobił Łukasz jest do cofnięcia (pytałem się go
prywatnie po co to i ominałem to w końcu nie majac odpowiedzi ..).

Jedna drobda dygresja Jakub .. a w zasadzie prośba i to raczje nawet do
wszystkich :)

Próbuj czsami wczęniej pewne rzeczy wypychać czy też nawet formułować
jawnie warunki wypchnięcia czegoś co jest na branchu. Wiem, że mamy wszycy
sporo na głowie ale chodzi też o to żeby nie narażać się na pewne
negatywne aspekty drobnych zaniechań informowanai o róznych drobnych
szczegółach jak to juz miało miejsce przy KDE. Chodzi o to żenbyśmy
zwracali uwagę na to co nie poruszane moze stać się zarzęwiem jakiś
nieporozumień :)