KDE3 - raport

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Pon, 29 Lip 2002, 09:54:46 CEST

Blues wrote:
> * Status aktualizacji pakietów:
> - Zależne od kdelibs:
> ----------------------
> Nie sprawdzane co z tym wogóle jest:
> kbox
[ciach]
> qcad
A nie mógłbyś umieścić tego pliku w CVS? I najlepiej jeśli ktoś się
bierze za któryś z programów to niech dopisuje o tym informację, żeby
nie duplikować pracy?

> * qt - jest tutaj problem z linkowaniem do bibliotek stylów - do
> rozwiązania prawdopodobnie przez -rpath, ale ja się nie podejmuje
> grzebania w qt. To jest dosyć pilna sprawa, ponieważ alternatywą są brudne
> hacki z wpisywaniem ścieżek do ld.so.conf oraz dopisywaniem do linkowania
> bibliotek. Jeżeli ktoś wie mniej więcej jak to zrobić - proszony jest o
> dokonanie potrzebnych poprawek :]
Ja spróbuję się tym zająć bo mi QT jest potrzebne...
--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--