Gruby perl

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pon, 29 Lip 2002, 18:55:19 CEST

[[ Jakub Bogusz <qboosh w pld.org.pl> ]]:
> Aktualnie pliki .pod (poza pakietem perl-pod) nie są włączane do
> pakietów. Dotyczy przypadków kiedy dokumentacja nie zawiera się w samym
> module - wtedy są tylko many.

To mi w żaden sposób nie przeszkadza; interesują mnie kawałki POD-a,
osadzone w modułach.

> Ścieżki? Proszę bardzo, np. Inline-Octave ;>

Normalnym, pisałem... ;->

> To są rzeczy raczej nie związane z PLD. Lepiej żeby było poprawione
> "u źródeł", potem mogą trafić do dystrybucji (w nowych wersjach
> modułów).

Ja właśnie to proponuję, na wypadek, gdyby ktoś miał problem ze
znalezieniem sobie czegoś pożytecznego do roboty... ;-)

> Co do samego pakietu spamassassin - zamieniłbym w specu kolejność
> pakietów. Tak żeby spamassasin był głównym pakietem,
> a perl-Mail-SpamAssassin podpakietem.

W sumie...  OK, zrobię to.

> Albo zmienić nazwę speca na perl-Mail-SpamAssassin.

A to akurat IMHO zły pomysł -- w perl-* widzę raczej moduły, niż
dodatkowe programy.

Podesławszy patcha autorowi, zasugerowałem mu podzielenie tego na dwa
pakiety -- moduły z czystym Makefile.PL i klasyczny ./configure do
reszty.  Nie podjął tematu, ale jeszcze nad tym popracuję.

> Proponuję popatrzeć do tych samych skryptów w rpm-ie 4.0.4 - są nieco

Możesz mi je podesłać?  Siedzę na modemie i nie uśmiecha mi się
ściąganie całego RPM.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]