LPrng

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Śro, 31 Lip 2002, 13:13:13 CEST

Dnia 29 lip 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Trochę w tym mjej winy. Popytaram się to zaraz poprawić.

> kloczek

LprnTool nadal nie działa. przy konfiguracji drukarki dostaję komunikat
/usr/lib/filters/ifhp - brak dostępu

$ rpm -ql ifhp
/usr/lib/lpfilters/ifhp

Któryś z domyślnych wpisów w pliku konfiguracyjnym jest
zwalony/niedostosowany do PLD?

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
Precz z tanim optymizmem, niech żyje optymizm kosztowny!