LPrng - dalsze boje

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Śro, 31 Lip 2002, 13:19:09 CEST

Dnia 29 lip 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Trochę w tym mjej winy. Popytaram się to zaraz poprawić.

Natomiast po wybraniu RH printer driver + a2ps jako filtra:
The text to PostScript conversion program 'a2ps' does not
appear to be installed as 'A2PS_NOT_FOUND'.
This program is used by the RedHat print
filters and its absence may cause problems.

It would probably be best to install a2ps now.

a2ps-4.13b-23 mam zainstalowane.

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
Książka ma tę przewagę nad komputerem, że z komputerem w ręku bardzo
niewygodnie się zasypia.