Prośba

Śro, 31 Lip 2002, 15:57:25 CEST

On Wed, 31 Jul 2002, Jacek Konieczny wrote:

> Nie.
>
> Tutaj jest sytuacja podobna do tej ze słownikami ispella.  To w jakim
> języku będzie się chciało odtwarzać mowe nie ma nic wspólnego z językiem
> jakiego ma używać system w którym się pracuje.

I co nadal uważam że jest nei za bardzo poprawne ponieważ to co oznacza
się za pomocą lang i jakei jezyki wybiera sie przy instalacji oznacza
jakie jezyki mają być _wspierane_ przez zainstalowany system.
Jęzlie system ma obsługiewać polaka to logicznym jest że w systemie oprócz
polskiej dkumentacji takzę ma być na pewno polski słownik i polskie
fonemy. To jakie rzeczy mają być dodatkowo zainstalwane to juz jest osoban
sprawa.

Rozumiem że przeszkadza to że raz dokonany wybór per pakiet (np. konkretne
słowniki do ispella czy bazy fomnemów) są olewane przy upgrade i jest
zawsze używane %install_lang z ustawień globalnych .. i tu zgoda to jest
coś co przeszkadza mieć inne zestawy językowe zasobów per wybramne
pakiety. Najlepiej jakby znacznie %install_lang było brane tylko wtedy
kiedy pierwszy raz instalwoany jest pakeit i wtedy kiedy da sie --force.
Wtedy możnaby mieć w systemie generalnie wsparcie dla konkretnego zestawu
języków, a dla wybranych pakeitów inne niż domyślne.