Prośba

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 31 Lip 2002, 16:33:19 CEST

On Wed, Jul 31, 2002 at 03:57:25PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> I co nadal uważam że jest nei za bardzo poprawne ponieważ to co oznacza
> się za pomocą lang i jakei jezyki wybiera sie przy instalacji oznacza
> jakie jezyki mają być _wspierane_ przez zainstalowany system.

To są _różne_ rodzaje wsparcia.
Niektóre pakiety (np. ted) mają różne i locale, i słowniki.
Dla locali jest %lang, a dla słowników??? Pakiety.
To nie może być to samo. I w tym przypadku (teda znaczy) pakiety są dobrym
rozwiązaniem, bo słowniki są duże.

[...]
> Rozumiem że przeszkadza to że raz dokonany wybór per pakiet (np. konkretne
> słowniki do ispella czy bazy fomnemów) są olewane przy upgrade i jest
> zawsze używane %install_lang z ustawień globalnych .. i tu zgoda to jest
> coś co przeszkadza mieć inne zestawy językowe zasobów per wybramne
> pakiety. Najlepiej jakby znacznie %install_lang było brane tylko wtedy
> kiedy pierwszy raz instalwoany jest pakeit i wtedy kiedy da sie --force.
> Wtedy możnaby mieć w systemie generalnie wsparcie dla konkretnego zestawu
> języków, a dla wybranych pakeitów inne niż domyślne.

BTW: --force nie powoduje odinstalowania niechcianych locali.

--
Jakub Bogusz