Prośba

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Śro, 31 Lip 2002, 15:59:42 CEST

On Wed, Jul 31, 2002 at 02:54:34PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Pojdzie ale (ze speca z %install):
>
> mkdir $RPM_BUILD_ROOT%{_datadir}/corewars/warriors
> mv warriors $RPM_BUILD_ROOT%{_datadir}/corewars/warriors/all
> # TODO: create links to above instead of doubling content
>
> Tu jest to samo co w tf czyli zamaist dodawać dowiązania zmodyfikować tak
> żeby żadnych dodatkowych dowiazń ani dublowanai zasobów nie trzeba było
> dodawać :)
Nie, nie, to ma tak być. W warriors/all są wszystkie programy jakie
bozia dała, a w warriors/hill tylko te biorące udział w sieciowych
turniejach. Te drugie zawierają się w pierwszych.

> Spróbujesz to robić ?
Postaram się dokończyć.

> W Source0 brak jest informacji skad pochodza źródła. Program ma jakąś
> strone domową (w razie czego dodaj URL).
Jak tylko dostanę konto na team (pisałem do Ciebie miesiąc temu), to
będzie i źródło w sieci.

> Gierek mamy sporo. Dobrze byłoby wrzucić desktop nie do Games/ tylko
> gdzieś niżej. Sprój na to popatrzeć i skorykować może (niewiem jakiego
> typu jest to gra :).
Logiczna, a takiej kategorii nie mamy.

> Też by się przydał desktop :)
> W razie czego chyab do Games/Arcade/ (?) :)
Tu się nie da. Scummvm to engine do starych przygodówek LucasArts i żeby
się uruchomił trzeba mieć dane z tych gier. Można ewentualnie wyklikać
jakiś frontend, który by uruchamiał scummvm w katalogu z danymi.

> Z festival to się zatanawiałem czy nie byłoby zasadne wrzucić bazy fonemów
> dla poszczególnych języków do bezpośrednio festival i pooznaczać tylko
> makrami %lang() (?)
Nie, to jest zły pomysł. Z uwagi na rozmiar chociażby.
3.2M    festival_polish_voice.tgz
1.7M    festlex_CMU.tar.gz
1.5M    festlex_OALD.tar.gz
240k    festlex_POSLEX.tar.gz
632k    festvox_don.tar.gz
1.5M    festvox_ellpc11k.tar.gz
4.0M    festvox_kallpc16k.tar.gz
4.1M    festvox_kedlpc16k.tar.gz
5.2M    festvox_rablpc16k.tar.gz

wolf
--
  Bartek   .  - Zasada superpozycji... nie, to nie z kamasutry.
  Taudul   :