STBR slrn-pl

Nie, 2 Cze 2002, 18:21:52 CEST

On 2 Jun 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Więc kieruj swe słowa do ludzi, którzy _piszą_ w win-1250, a nie tych co
> chcą te ,,złe'' wiadomości przeczytać.

Chyba czegoś nie rozumiesz albo ja nie rozumiem. Nie zamierzam do nikogo
niczego kierować. Nie widzę na newsach w tym co czytam wiadomści w cp-1250
więc mi to kompletnie nie pzreszkadza.

Zamierzam dbać o to żeby nie przechodziły knoty w pakietach.
Mam takze dość nacisków na to żeby zrobić coś do czego nie jestem
przekonany i do czego ktoś nawet nie stara się mnie przekonać nie
podejmując dyskusji nad rzeczami o jakie pytam (zauważ wreszcie ze
pytanai jakei zadałem pozostały bvez odpwiedzi .. jeżeli ktoś nie ma
zamiaru ze mna rozmawiać to robię dokładnie to samo jako odpowidź na cos
takeigo).