STBR slrn-pl

Nie, 2 Cze 2002, 18:46:00 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Chyba czegoś nie rozumiesz albo ja nie rozumiem. Nie zamierzam do nikogo
> niczego kierować.
To ciekawe kto tu bez przerwy wręcz każe innym robić coś na siłę?
Niemal każesz robić slrn.spec i ładować tam patche - sam to zrób.

> Zamierzam dbać o to żeby nie przechodziły knoty w pakietach.
Szkoda, że tylko zamierzasz. Po raz kolejny trzeba Ci przypomnieć
gnucasha, pdksh?

> Mam takze dość nacisków na to żeby zrobić coś do czego nie jestem
> przekonany i do czego ktoś nawet nie stara się mnie przekonać nie
> podejmując dyskusji nad rzeczami o jakie pytam (zauważ wreszcie ze
> pytanai jakei zadałem pozostały bvez odpwiedzi .. jeżeli ktoś nie ma
> zamiaru ze mna rozmawiać to robię dokładnie to samo jako odpowidź na cos
> takeigo).
A mnie to nie interesuje. Nie chcą rozmawiać - widocznie podpadłeś. Chcą
slrn-pl to niech robią i nie widzę żadnych przeszkód technicznych dla których
ten pakiet nie mógłby się w PLD znaleść.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr