STBR slrn-pl

Pon, 3 Cze 2002, 10:02:42 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Arek może zajrzałbyś od czasu do czasu na ftp. Może na buildlogs do FAIL ?
A po co mam zaglądać do buildlogs skoro tam zerowe logi ostatnio
bo się miejsce skończyło?

> No i druga sprawa: masz zamair powyższego używać jako argument na poparcie
> wprowadzenia slrn-pl ? Odpowiem w takim razie: tym niej jestem przekonany,
> że jest to coś warte.
Zawsze musisz wydawać opinie o czymś czego w życiu nie widziałeś na oczy.

> No cóż jeżeli uważasz że nie ma o czym dyskutować ale jest za to o kim to
> tym bardziej cała romowa staje się bezprzedmiotowa/zastępcza.
Ja != oni. O czym niby ja mam dyskutować?

> Dopóty dopóki będzie się unikać dyskusji o tematach właściwych tak długo
> do niczego to nie będzie prowadzić. Jeżeli koś ma chęć o tym dalej
> rozmawiać prosże cofjnąć się do pytań jakie zadałem i podjąć się próby
> odpowidzenia na nie i ograniczenia sie do wymuszania czegoś (bo jest 400
> osób które tego używają) i pokazania czegoś więcej.
Rób sobie jak chcesz, tematów właściwych to Ty unikasz. W nest slrn-pl
jest i będzie. EOT z mojej strony.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr