STBR slrn-pl

Nie, 2 Cze 2002, 19:18:19 CEST

On 2 Jun 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> To ciekawe kto tu bez przerwy wręcz każe innym robić coś na siłę?
> Niemal każesz robić slrn.spec i ładować tam patche - sam to zrób.

> Szkoda, że tylko zamierzasz. Po raz kolejny trzeba Ci przypomnieć
> gnucasha, pdksh?

Arek może zajrzałbyś od czasu do czasu na ftp. Może na buildlogs do FAIL ?
No i druga sprawa: masz zamair powyższego używać jako argument na poparcie
wprowadzenia slrn-pl ? Odpowiem w takim razie: tym niej jestem przekonany,
że jest to coś warte.

> A mnie to nie interesuje. Nie chcą rozmawiać - widocznie podpadłeś.

No cóż jeżeli uważasz że nie ma o czym dyskutować ale jest za to o kim to
tym bardziej cała romowa staje się bezprzedmiotowa/zastępcza.

> Chcą slrn-pl to niech robią i nie widzę żadnych przeszkód technicznych
> dla których ten pakiet nie mógłby się w PLD znaleść.

Dopóty dopóki będzie się unikać dyskusji o tematach właściwych tak długo
do niczego to nie będzie prowadzić. Jeżeli koś ma chęć o tym dalej
rozmawiać prosże cofjnąć się do pytań jakie zadałem i podjąć się próby
odpowidzenia na nie i ograniczenia sie do wymuszania czegoś (bo jest 400
osób które tego używają) i pokazania czegoś więcej.