PreReq vs Requires(pre) --- czym się różnią?

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 3 Cze 2002, 12:54:52 CEST

On Mon, Jun 03, 2002 at 12:51:23AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Troche doczytałem w kilku miejscach i wygląda że masz rację. Nie znalazłem
> za to jak na razie sposobu na wymusdznie kolejnosci usuwania pakeitów, a w
> kilku miejscach wygląda że ma to znaczenie (w przeciwnym wypadku np.
> zostają po upgrade czy deinstalcji pakietów puste katalogi bo najpierw
> został usunięty pakiet do którego należał np. katalog a później jakieś
> inny pakeit w którym coś innego trzymało swoje pliki).
>
> Nie wiem czy przypadkiem zrestą nie jest to poprostu brakiem w samym
> rpm-ie który raczje powinien na podsatwie tego co do czego należy
> [...]

Puste katalogi zniknęły jak ręką odjął po upgrejdzie do rpm 4.0.4.
Nie zależy to od kolejności pakietów w rpm -e. RPM chyba odinstalowuje
pakiety w odwrotnej kolejności niż je instalował.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h