SPECS: mplayer.spec 1.98->1.99 [jack]

Jacek Rembisz jr w mgc.pl
Wto, 4 Cze 2002, 07:27:52 CEST

On Mon, Jun 03, 2002 at 09:24:51PM +0200, Jarosław Kamper wrote:
> On Mon, Jun 03, 2002 at 03:40:37PM +0200, Jacek Rembisz wrote:
> [...]
>
> Więc dlaczego to nie jest by default? Skoro jest bcond czy jak tam ten
> wynalazek się nazywa (właśnie, i jak się go używa bo na własne potrzeby
> pociąłem speca ;) ) na wersję cvs i oficjalne pre czy inne stable, to

Nie mam pojecia nie używalem bcondów

> dlaczego snapy są upośledzone? :)

Hmm. Z wersjami z CVS zawsze są jakieś hocki-klocki. Jak choćby niedawno
sprawa z runtime-cpudetect raz bylo włączane by default i trzeba bylo
--disable.. do configure na drugi dzien odwrotnie bo nie mogli sie zdecydować.

Pakowanie tego w rpm to troche imho walka z wiatrakami zawsze trzeba
będzie coś ręcznie dopoprawiać

configure; make ; make install
i juz

a jak bedzie release to w rpm-a

Jacek Rembisz

PS.
Inna sprawa skórki, fonty do OSD, osobne kodeki itp
Te się tak często nie zmieniają.