SPECS: mplayer.spec 1.98->1.99 [jack]

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 4 Cze 2002, 10:59:51 CEST

On Tue, Jun 04, 2002 at 07:27:52AM +0200, Jacek Rembisz wrote:

> Nie mam pojecia nie używalem bcondów

> Hmm. Z wersjami z CVS zawsze są jakieś hocki-klocki. Jak choćby niedawno
> sprawa z runtime-cpudetect raz bylo włączane by default i trzeba bylo
> --disable.. do configure na drugi dzien odwrotnie bo nie mogli sie zdecydować.
>
> Pakowanie tego w rpm to troche imho walka z wiatrakami zawsze trzeba
> będzie coś ręcznie dopoprawiać
>
> configure; make ; make install
> i juz

I to jest właśnie imho bez sensu. Ja sobie buduje to co mi się podoba
(nawet revision to samo co na ftp), ale z własnym opcjami. I w tym
momencie mam porządek w systemie, przy poldkowaniu jak coś mi chce
uaktualnić pakiet to widzę, że pojawiło się coś nowego i czas przebudowy
:) No i oczywiście nie mam bezwartościowych dla mnie śmieci. Każdy
pakiet mam z rpm, chociaż zdażyło się pare budowanych ze speca niepld :)

--
.:|Jarosław Kamper|:×:|jack w irc.pl|:×:|http://jack.eu.org/|:×:|RLU#165846|:.