ircd-hybrid

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 4 Cze 2002, 09:08:01 CEST

Witam,

Właśnie zacząłem grzebać w ircd-hybrid i mam parę pytań/uwag:

1. Czemu jest kompilowany z --disable-ssl? To że mało kto tego będzie
używał, nie znaczy że należy się tego pozbyć

2.
# ls -ld /etc/ircd/
drwxrwx---    2 root     ircd         1024 Jun  4 08:51 /etc/ircd/

# ls -l /etc/ircd/
total 4
-rw-rw----    1 ircd     ircd         2990 May 28 16:01 ircd.conf
-rw-------    1 ircd     ircd            6 Jun  4 08:18 ircd.pid
-rw-------    1 ircd     ircd            0 Jun  4 09:02 links.txt
-rw-------    1 ircd     ircd            0 Jun  4 08:18 stderr.log

Czemu ircd jest właścicielem swojego konfigu (i może tam pisać)
i po co tam wrzuca pozostałe śmieci? Szczególnie, że:
# rpm -ql ircd-hybrid | grep var/lib
/var/lib/ircd

Zastanawiam się też nad włączeniem obsługi iauth. To że załączony iauthd
nie działa nie znaczy, że nie można sobie postawić innego. Muszę to
tylko przetestować.

Pozdrowienia,
	Jacek