ircd-hybrid

Olgierd Pieczul wojrus w linux.slupsk.net
Nie, 9 Cze 2002, 23:32:19 CEST

Dnia Tue, Jun 04, 2002 at 09:08:01AM +0200 stanal u mych drzwi list od Jacek Konieczny i rzekl:

> 1. Czemu jest kompilowany z --disable-ssl? To że mało kto tego będzie
> używał, nie znaczy że należy się tego pozbyć
to moze bcond?

> 2.
> # ls -ld /etc/ircd/
> drwxrwx---    2 root     ircd         1024 Jun  4 08:51 /etc/ircd/
>
> # ls -l /etc/ircd/
> total 4
> -rw-rw----    1 ircd     ircd         2990 May 28 16:01 ircd.conf
> -rw-------    1 ircd     ircd            6 Jun  4 08:18 ircd.pid
> -rw-------    1 ircd     ircd            0 Jun  4 09:02 links.txt
> -rw-------    1 ircd     ircd            0 Jun  4 08:18 stderr.log
>
> Czemu ircd jest właścicielem swojego konfigu (i może tam pisać)
> i po co tam wrzuca pozostałe śmieci?
idea byla taka ze ktos majacy dostep do konta ircd moze zarzadzac calym
serwerem -> tak to jest zrobione z ircd na teamie.

btw, ostatnio irc.pld.org.pl zaczal dosc mocno szwankowac. przepraszam
za taki stan rzeczy ale nie bylo mnie przez dluzszy czas. od jutra
powinno byc wszystko ok (powrot do oryginalnego ircd).
--
Olgierd Pieczul
wojrus w linux.slupsk.net