SPECS: mplayer.spec 1.98->1.99 [jack]

Jacek Rembisz jr w mgc.pl
Wto, 4 Cze 2002, 12:22:56 CEST

On Tue, Jun 04, 2002 at 10:59:51AM +0200, Jarosław Kamper wrote:

> I to jest właśnie imho bez sensu. Ja sobie buduje to co mi się podoba
> (nawet revision to samo co na ftp), ale z własnym opcjami. I w tym
> momencie mam porządek w systemie, przy poldkowaniu jak coś mi chce
> uaktualnić pakiet to widzę, że pojawiło się coś nowego i czas przebudowy
> :) No i oczywiście nie mam bezwartościowych dla mnie śmieci. Każdy
> pakiet mam z rpm, chociaż zdażyło się pare budowanych ze speca niepld :)

Rozumiem i podzielam ten punkt widzenia. W swoim systemie również
mam wszystko z rpm z wyjątkiem mplayera :). Sledzę rozwój mplayera
uaktualniam jego żródła i kompiluje często kilka razy w tygodniu
i używam w mocno okrojonej konfiguracji. Zrezygnowałem ze
stosowania speca w tym wypadku; uznałem za niepotrzebny
narzut; m. in. ze względu na te bcondy :)
W koncu od czegóż jest /usr/local

Jacek Rembisz