nntpcache - informacja o bledzie - 3rd podejscie

KrzysiekS ks123 w interia.pl
Wto, 4 Cze 2002, 18:57:14 CEST

Cześć

Dnia 4 czerwca 2002 (18:38:23) napisałeś:
> Nie proponuj, tylko zmieniaj ;) Wtedy albo też się nie odezwą albo Ci
> pogratulują/spytają po co (ale to w commit info możesz napisać) albo Cię
> opie*** ;) Ale wtedy i tak łatwo cofnąć zmiany, jeśli rzeczywiście nie były
> słuszne.

No właśnie nie mam rw i też z cvs'a umiem tyle co ściągnąć spece,
dlatego wysyłam raporty o błędach tutaj żeby ktoś to poprawił.
A jeśli chodzi o rw to na razie nie ma sensu pisać prośby o przyznanie
bo czasu mam trochę mało w związku z robieniem dyplomu... może od
września coś bym pomógł. Na razie jedyne co mogę zrobić to pokazać
palcem zauważony błąd.

--
 KrzysiekS                            mailto:ks123 w interia.pl

Mistrzostwa na zywo w Internecie!!! >>> http://link.interia.pl/f15e2