nntpcache - informacja o bledzie - 3rd podejscie

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Wto, 4 Cze 2002, 19:04:20 CEST

On Tue, 4 Jun 2002, KrzysiekS wrote:

> Cześć

> No właśnie nie mam rw i też z cvs'a umiem tyle co ściągnąć spece,
> dlatego wysyłam raporty o błędach tutaj żeby ktoś to poprawił.

mkdir rpm
cd rpm
cvs -z9 -d:pserver:cvs w cvs.pld.org.pl:/cvsroot/ login
(jak bedzie sie pytac o passwd to wcisnij ENTER)
cvs -z9 -d:pserver:cvs w cvs.pld.org.pl:/cvsroot/ get SPECS/builder
cvs -z9 -d:pserver:cvs w cvs.pld.org.pl:/cvsroot/ get
SOURCES/kernel-i386.config

(to tutaj to cos musisz zassac by potem muc ssac skryptem builder)

a potem juz jak cos chces ssac to:

cd SPECS/
./builder -g nazwa.spec

no to chyba wszysko ;)

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)