nntpcache - informacja o bledzie - 3rd podejscie

KrzysiekS ks123 w interia.pl
Wto, 4 Cze 2002, 19:24:34 CEST

Cześć

Dnia 4 czerwca 2002 (19:04:20) napisałeś:

> mkdir rpm
> cd rpm
> cvs -z9 -d:pserver:cvs w cvs.pld.org.pl:/cvsroot/ login
> (jak bedzie sie pytac o passwd to wcisnij ENTER)
> cvs -z9 -d:pserver:cvs w cvs.pld.org.pl:/cvsroot/ get SPECS/builder
> cvs -z9 -d:pserver:cvs w cvs.pld.org.pl:/cvsroot/ get
> SOURCES/kernel-i386.config

> (to tutaj to cos musisz zassac by potem muc ssac skryptem builder)

To akurat już od jakiegoś czasu wiem ;)

> a potem juz jak cos chces ssac to:

> cd SPECS/
> ./builder -g nazwa.spec

A to ciekawostka. Są gdzieś opisane inne sztuczki i kruczki odnośnie
buildera, czy muszę do niego zajrzeć?

--
 KrzysiekS                            mailto:ks123 w interia.pl

Mistrzostwa na zywo w Internecie!!! >>> http://link.interia.pl/f15e2