home_etc STRIKES BACK

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Czw, 6 Cze 2002, 11:14:57 CEST

On Thu, 6 Jun 2002, Tomek Orzechowski wrote:

> Pojawia się problem - kompatybilność. Jesteś pewien, że wszystkie
> dostowowywane programy będą miały taki sam format plików bookmarks,
> cookies, aliases lub podobnych? A może i pod tym kątem chcesz je
> paczować? Życzę zdrowia.

Ale ja nie chcę grzebać w ich zawartości, tylko przenieść w jedno wspólne
miejsce. Patchując program, mogę sobie wymyśleć jakąkolwiek nową nazwę dla
pliku konfiguracyjnego i w szczególności może ona odzwierciedlać jego
format (jeśli już tego nie robi).

--
Roman Werpachowski <roman at student.ifpan.edu.pl>
"And now for something completely different"