home_etc STRIKES BACK

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Czw, 6 Cze 2002, 11:25:40 CEST

[06 czerwiec, 2002] Roman Werpachowski napisał:

>Ale ja nie chcę grzebać w ich zawartości, tylko przenieść w jedno wspólne
>miejsce. Patchując program, mogę sobie wymyśleć jakąkolwiek nową nazwę dla
>pliku konfiguracyjnego i w szczególności może ona odzwierciedlać jego
>format (jeśli już tego nie robi).

No tak, tylko zmiana nazwy pliku komplikuje parę rzeczy:
- trzeba koniecznie uzupełnić dokumentację, to tak to bez czytania
  patchy albo wyników [ls]trace nie będzie wiadomo co i jak, czyli
  pracochłonne
- kloczek w ogóle nie widzi sensu zmiany nazw, nawet usuwania kropek na
  początku; jestem w stanie się z tym pogodzić, ale nie znaczy to, że
  mi się to podoba

Na razie mam wrażenie, że home_etc w Waszym wykonaniu mnie przerasta -
dla mnie miało być stadko małych patchy które zrobią porządek w moim ~/
a tu widzę że jakaś kosmiczna hydra się z tego wykluwa... Chcę tylko
zaznaczyć, że jedno podejście do robienia dużych zmian było, efekt jak
dla mnie niezadawalający...

--
Tomek Orzechowski