babol w ekg

Robert J. Wozny speedy w ziew.org
Śro, 5 Cze 2002, 10:35:58 CEST

Quoting Michal Margula <alchemyx w uznam.net.pl>:

> Lepiej nie. Niech zwyczajnie krzyczy, że nie ma katalogu. Chyba, że
> domyślnie sam zakłada sobie katalog w $HOME, to w takim razie i w
> $HOME/$CONFIG_DIR powinien.

standardowo bylo... ze jezeli nie bylo katalogu $HOME/.gg to ekg je
tworzylo... teraz jest tak... ze jezeli jest ustawiona zmienna
$CONFIG_DIR to sam tworzy $HOME/$CONFIG_DIR/gg - i pytanie moje bylo
co robic, jezeli $CONFIG_DIR nie ma ?

err.. chyba wiem co zrobie... jezeli $CONFIG_DIR nie istnieje - to
bedzie wywalal "prosze skontaktowac sie z administratorem ;>"

--
Robert J. Wozny
kot w ziew.org