babol w ekg

Adam Gorzkiewicz adgor w faraon.dhs.org
Śro, 5 Cze 2002, 10:49:34 CEST

Dnia Wednesday 05 June 2002 10:35, Robert J. Wozny napisał:
(...)
> standardowo bylo... ze jezeli nie bylo katalogu $HOME/.gg to ekg je
> tworzylo... teraz jest tak... ze jezeli jest ustawiona zmienna
> $CONFIG_DIR to sam tworzy $HOME/$CONFIG_DIR/gg - i pytanie moje bylo
> co robic, jezeli $CONFIG_DIR nie ma ?
Na mój gust jeżeli nie ma $CONFIG_DIR  to po staremu powinien tworzyć
$HOME/.gg
A z ew. automatycznym przenoszeniem plików konfiguracyjnych, to dałbym sobie
spokój. Jeżeli $CONFIG_DIR ustawi sobie user w .profile to chyba powinien
wiedzieć z czym to się wiąże. A jeżeli zrobił to administrator w /etc/profile
to powinien o tym userów poinformować.
--
Adam Gorzkiewicz
adgor w faraon.dhs.org