babol w ekg

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Śro, 5 Cze 2002, 10:51:22 CEST

On Wed, Jun 05, 2002 at 10:49:34AM +0200, Adam Gorzkiewicz wrote:
> Dnia Wednesday 05 June 2002 10:35, Robert J. Wozny napisal:
> (...)
> Na mój gust jezeli nie ma $CONFIG_DIR  to po staremu powinien tworzyc
> $HOME/.gg
> A z ew. automatycznym przenoszeniem plików konfiguracyjnych, to dalbym sobie
> spokój. Jezeli $CONFIG_DIR ustawi sobie user w .profile to chyba powinien
> wiedziec z czym to sie wiaze. A jezeli zrobil to administrator w /etc/profile
> to powinien o tym userów poinformowac.
Na moj gust to to powinno byc ustalone zanim zacznie sie poprawiac masowo
programy.

W linksie zrobilem to tak jak zrobilem ale nie twierdze ze to jest jedyne
sluszne rozwiazanie.

Prosze ustalcie to zanim zaczniecie robic to na WIELKA SKALE

Lukasz
--
£ukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.