openh323.spec

Pią, 7 Cze 2002, 11:10:45 CEST

> 5 punktów dla tego pana.
>
> Tak wogóle kiedyś próbowałem okiełznać tego openh323, ale wciąż
> wychodziły takie kwatki i nabawiłem się tylko wstrętu do H323,
> C++, a openh323 w szczególności.

Rozumiem. Ale pojawia sie tu pytanie: czy openh323-devel powinien, czy nie
powinien byc zainstalowany na builderach ?
Inna sprawa, ze moze ktos stwoerdzic, ze "u mnie sie buduje" i usunac
jako niepotrzebne.
Jeszcze inna, to watpliwosc, dlaczego nierownosc jest tylko w jedna
strone...

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk