home_etc STRIKES BACK

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 7 Cze 2002, 11:30:13 CEST

On Fri, Jun 07, 2002 at 10:00:13AM +0200, Roman Werpachowski wrote:

> Chodzi mi o to, że użytkownik może używać programu, który korzysta z
> .mailcap i przenoszenie .mailcap do etc/mailcap może być dla niego
> upierdliwe.
IMHO .mailcap należy do plików, które nigdy nie powinny być przenoszone
do $CONFIG_DIR. To nie jest plik jakiegoś tam programu, ale standardowe
położenie konfiguracji często używanej przez różne programy.
Pomijając programy jeszcze nie spatchowane na tę okoliczność, to parę
aplikacji dostępnych jedynie w formie binarnej może chcieć z tego
korzystać.

Pozdrowienia,
	Jacek