home_etc STRIKES BACK

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Czw, 6 Cze 2002, 12:15:51 CEST

On Thu, 6 Jun 2002, Tomek Orzechowski wrote:

> No tak, tylko zmiana nazwy pliku komplikuje parę rzeczy:
> - trzeba koniecznie uzupełnić dokumentację, to tak to bez czytania
>   patchy albo wyników [ls]trace nie będzie wiadomo co i jak, czyli
>   pracochłonne

I tak ją trzeba uzupełnić.

> - kloczek w ogóle nie widzi sensu zmiany nazw, nawet usuwania kropek na
>   początku; jestem w stanie się z tym pogodzić, ale nie znaczy to, że
>   mi się to podoba

Kropki usuwać trzeba, bo inaczej korzyść dla usera jest niewielka.

> Na razie mam wrażenie, że home_etc w Waszym wykonaniu mnie przerasta -
> dla mnie miało być stadko małych patchy które zrobią porządek w moim ~/

"stadko małych patchy" to właśnie ta hydra... moja propozycja - jedna
biblioteka używana wspólnie przez patchowane programy.

--
Roman Werpachowski <roman at student.ifpan.edu.pl>
"And now for something completely different"