links i home_etc

Czw, 6 Cze 2002, 22:25:34 CEST

On Thu, 6 Jun 2002, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:

> Czemu dobrze?

Powiedziałbym że źle .. że nie nie przeczytałeś tego co pisałem. Nie
przeczytałeś także dokumemtacji do mode_etc :>

[..]
> BTW. czy zmienna CONFIG_DIR nie powinna być domyślnie ustawiana w
> /etc/profile? (uaktualnic pakiet 'setup')

Nie. Jeżli już to w /etc/security/pam_env.conf

[..]

> Na razie tak, ale takich programów do przeróbki jest 'na pęczki':
> [jojoro w pa66 jojoro]$ ls -a |grep "^\." |wc -l
>     101
> Utrzymywanie tego up to date moze stanowić pewien problem.

Znowu w inny sposób dajesz do rozumienia że nie czytasz tego co napisałem.
Pisałem dzisiaj rano o tym.

> I takie jeszcze pytanie czemu config_dir jest zawsze względna do $home?
> nie można sobie zrobić config_dir=/var/user/etc?

Bo takie jest założenie. Jakoś .. cieżko spotkać system w którym
użytkownik nie ma praw zapisu we włąsnym katalogu domowym a ma za to w
innym zupełnie miejscu :>