links i home_etc

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Czw, 6 Cze 2002, 23:04:55 CEST

Dnia 06 cze 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Powiedziałbym że źle .. że nie nie przeczytałeś tego co pisałem. Nie
> przeczytałeś także dokumemtacji do mode_etc :>

No właśnie mam przed oczami dokumentację:
"Programy, które chcą wprowadzać proponowane udogodnienie powinny
zachować zgodność w dół."
A links sie do tego nie stosuje w pełni, bo gdy config_dir jest
ustawiona a nie ma plikow konfiguracyjnych w katalogu $config_dir to
links nie próbuje być 'zgodnym w dół' i czytac z $HOME.

> [..]

> Nie. Jeżli już to w /etc/security/pam_env.conf

OK. niech będzie. Przy okazji moższ odesłać mnie do jakiejś dokumentacji
która opisuje co powinno sie ustawiać w /etc/profile a co w
/etc/security/pam_env.conf?

> [..]

> Znowu w inny sposób dajesz do rozumienia że nie czytasz tego co napisałem.
> Pisałem dzisiaj rano o tym.

Może cie to zdziwi ale czytanie wszystkich postów na tej liscie nie
stanowi mojego hobby ;P Rzeczy istotne dla rozwoju dystrybucji powinny
być gdzies zapisywane (PLD-doc/ np.)
Może choć msgid podrzucisz, to sobie poczytam.

> Bo takie jest założenie. Jakoś .. cieżko spotkać system w którym
> użytkownik nie ma praw zapisu we włąsnym katalogu domowym a ma za to w
> innym zupełnie miejscu :>

a czy CONFIG_DIR to jest założenie ponaddystrybucyjne (będzie to
wdrażane po za PLD?)

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  ------- Ł Ą C Z Y  N A S  C O R A Z  W O L N I E J -----------
  0202122 -> darmowy dostęp do internetu już od 3 tys. zł / mies.