bug, a root

Tomasz Słowiński czarny w sojusz.org
Sob, 8 Cze 2002, 19:28:40 CEST

1. primo; do pliku /etc/install~sysconfig jest dafavltowo jest dostepny
dla kazdego usera... jezeli ktos nie skasuje tego pliku lub nie zmieni
hasla po instalacji to jest kaszanka (mozliwe, ze ktos juz o tym mowile,
ale warto by bylo poprawic to albo chodz napisac zeby usunac plik po
instalacji)

2. primo; Moze ktos laskawie zrobi cos z konfiguracja sieci (prosze nie
mowc zebym ja sam to zrobil :>) wydaje mi sie, ze jakies ipcofig rozwiazal by
wszystkie problemy.

3. primo; driverow do myszki Trust to tez nie widze... :> nie wiem jak to
jest zeby zaden driver nie dzialal z moja myszka :>

pozdrawiam,

M.