dCheckMail

Hubert depesz Lubaczewski depesz w depesz.pl
Pon, 10 Cze 2002, 15:46:57 CEST

On Mon, Jun 10, 2002 at 03:44:05PM +0200, Bartosz Jakubski wrote:
> Wszystkie źródła są w SOURCES, zatem nie podaje się SOURCES na początku
> w specu. Dlatego też nie mogłem zbudować paczki - buider i getsrc nie
> zadziałały.

oj wiem. dałem ciała. ale już poprawiono. (dziekuję poprawiającemu).

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
... vows are spoken to be broken ...                 [enjoy the silence]